Μια ακόμη υπόθεση γυναικοκτονίας συγκλονίζει την ελληνική κοινωνία. Θύμα αυτή τη φορά μία 39χρονη γυναίκα στην Καλαμάτα, η οποία έχασε τη ζωή της μέσα στο σπίτι της, με φερόμενο δράστη τον 41χρονο σύζυγό της.
Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 1 Ιουνίου σε διαμέρισμα στο κέντρο της Καλαμάτας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, γείτονες άκουσαν φωνές και εκκλήσεις για βοήθεια από τη γυναίκα και ειδοποίησαν άμεσα την Αστυνομία. Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο, βρήκαν τον 41χρονο σύζυγο γεμάτο αίματα, ενώ η 39χρονη εντοπίστηκε νεκρή μέσα στην κρεβατοκάμαρα του σπιτιού.
Η άτυχη γυναίκα έφερε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο, ενώ δίπλα της βρέθηκε μαχαίρι που εξετάζεται από τις Αρχές. Ο 41χρονος συνελήφθη και σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. ομολόγησε την πράξη του. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία από πρόθεση, ενδοοικογενειακή βία και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων.
Ιδιαίτερα συγκλονιστική είναι η πληροφορία ότι στο διαμέρισμα βρίσκονταν και τα δύο ανήλικα παιδιά του ζευγαριού, ηλικίας 6 και 10 ετών, τα οποία κοιμόντουσαν σε διπλανό δωμάτιο την ώρα της δολοφονίας. Μετά το τραγικό συμβάν, τα παιδιά μεταφέρθηκαν για προστασία και φροντίδα στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Σύμφωνα με μαρτυρίες γειτόνων, η 39χρονη φώναζε για βοήθεια λίγο πριν χάσει τη ζωή της, ενώ οι Αρχές εξετάζουν όλα τα στοιχεία προκειμένου να διαπιστώσουν τι ακριβώς προηγήθηκε της τραγωδίας.
Η νέα αυτή γυναικοκτονία έρχεται να προστεθεί στη μακρά λίστα περιστατικών έμφυλης βίας που έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, προκαλώντας έντονο προβληματισμό και αναδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την ανάγκη για αποτελεσματική προστασία των θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας.
Επισκεφθείτε το kliknews.gr


